Princeton a první párty v NYC..

19. listopadu 2013 v 5:32
Bohužel vás od této chvíle budu ochuzovat o fotky, jelikož se mi před pár dny nějak zasekal notebook a od té doby mi nefunguje USB a Windows 7 mi také záhadně zmizel. :( Zkusím s tím ještě něco udělat, ale počítám spíš s variantou, že budu muset koupit nový což se mi teď vůbec nehodí. HM mi samozřejmě říkala, ať to zkusím vzít někde do obchodu a nechat jej spravit, ale myslím, že se to moc nevyplatí.

Ale zpět k uplynulému víkendu. V sobotu jsem musela vstát už v 5 ráno, abych stihla vlak do NYC a poté autobus do Princetonu. Šílené, já vím. Ale stálo to za to. :) V Princetonu na mě čekala Ivča, se kterou jsem už tak dlouho plánovala nějaký sraz a pořád to nevycházelo. Já už jsem ji teda jednou v ČR viděla, ale já blbá jsem na ni jen zírala a nezeptala se, jestli je to fakt ona. Až když jsem jí později psala zprávu, zda ten den nebyla tam a tam, tak odepsala, že ano. :D Náhody se fakt dějí. Prošly jsme se areálem univerzity a navštívily dokonce i muzeum. Později se k nám na oběd připojila au pair ze Španělska. Všechny tři jsme si daly sklenku bílého vína a mega hamburger. Kolik jsme za takový oběd zaplatily nebudu ani zmiňovat, ale v Česku bych za ty peníze měla obědů asi 5, haha. Ale tak jednou za čas. :) A pak jsme si zašly na Frozen Yogurt! To je tak něco neuvěřitelně dobrého, že to nejde ani popsat. Můžete si vybrat min. z 10 příchutí a pak si to posypat vším možným. Gumoví medvídci, oříšky, Oreo sušenky, čokoláda, nutela prostě na co si vzpomenete. Je to fakt mňamka. Měly jsme v plánu vyrazit na nákupy, ale času už nebylo tolik, tak jsme se šly dívat ke Španělce na film 50x a stále poprvé. Už jsem to viděla milionkrát, ale je to jeden z filmů co jen tak neomrzí. Bylo to skvělé odpoledne a jsem moc ráda, že jsem holky poznala. Snad jsme se neviděly naposledy. :)

Zpět v NYC jsem byla okolo 6 večer. Zabila jsem 3 hodiny času po obchodech a večeří. Kolem 9 už jsem měla sraz se Zuzkou a pár dalšíma holkama. Nakonec nás bylo asi 8. Holky měly booknutý pokoj v hotelu na noc, takže si tam šly jen odnést věci, převléct se a vyrazily jsme metrem do Downtown na The Biggest Au Pair Party. Co k tomu dodat. Asi bych udělala líp, kdybych jela hned z Princetonu domů, zalezla do postele a konečně se vyspala, haha. Měly jsme tam být v 10:50 a než jsme se dostaly dovnitř, tak byla stejně hodina pryč. Těšíte se na nějaký drink a jaké to překvapení, když na stolech najdete jen pomerančový džus. :D Kdyby ty drinky nebyly naslibované v programu, tak dobrý. A pokud by jste si tam chtěli koupit flašku alkoholu, zaplatíte "JEN" pár stovek dolarů! Nějaký ten drink se k nám pak přece jen dostal, ve kterém žádný alkohol cítit ani nebyl, za to sladké jak cecek to bylo. Ale beru, že to bylo všechno zdarma, takže jsme nemohly čekat nic převratného. No asi za hodinku už jsme byly venku a byla jsem ráda, že jsem chytla poslední vlak z NYC (nevím co bych tam dělala do půl 6 ráno) a ve 3 padla konečně do postele. Neděle byla vyloženě odpočinková po náročném týdnu. :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.