Srpen 2014

LIMO ride and Broadway show!

29. srpna 2014 v 17:57
Tak konečně přidávám článek, který už mám skoro měsíc napsaný, ale bohužel kvůli dovolené nebyl vůbec čas ho sem přidat. K dovolené se snad taky brzo dostanu a kvůli množství fotek to sem budu dávat postupně. :)

Další položky či takové menší sny, které jsem si mohla ve svém Bucket Listu odškrtnout! :) Kdykoliv plánuju něco dlouho dopředu, tak to pak většinou nevyjde. Takže jízdu limuzínou jsem už měla mít dávno za sebou, ale vždycky nám něco zhatilo plány. Tahle párty byla domluvená na poslední chvíli a taky stála za to!

Jelikož je tady projet se limuzínou dost levná záležitost (ne, nedělám si srandu a nemám tušení, kolik bych za to zaplatila třeba v Praze, haha), tak jsme do toho bez váhání šly. Takže jsme si celou jednu hodinu vozily zadky v luxusní limuzíně se šampaňským a vodkou. Připadala jsem si jako celebrita, když jsme projížděli přeplněným Times Square a všichni na nás zírali. Jelo nás tuším nějakých 9 holek, další byly z Polska. Po hodně nás vysadili před hotel, kde byla after party. Byl to ten stejný střešní hotel s bazénem, kde už jsem dříve byla. Dorazila jsem tradičně až nad ránem, haha.

A ten stejný víkend jsem ještě s hokama vyrazila na Broadway! Už bylo na čase. Jak dlouho jsem to už taky plánovala. Původně jsme chtěly vidět Mamma Mia, ale tahle show bohužel v neděli nebyla vůbec a tak jsme nakonec zvolily Chicago. Seděly jsme v první řadě, tak výhled byl perfektní. Představení trvalo tuším nějaký dvě a půl hodiny i s přestávkou. Všechny jsme byly nadšené. Kamarádka z Brazílie pak odjela domů a já s Markét jsme měly ještě lístky na stand-up comedy, taktéž na Broadway. Koupily jsme je asi dva dny předtím z 50 dolarů slevněné na 10. No nekupte to! Když jsme odcházely na vlak, tak nám řekli, že jsme si musely každý během toho vystoupení koupit drink. WTF? Jak jako musely..?! Chtěli po nás zaplatit za vody, které byly naše. Tak jsme jim řekly, že jsme si nic nedaly a taky nic platit nebudeme. To nás teda zase vytočili. Řekla jsem, že spěchám na vlak a nemám čas na tyhle blbosti a odešla. Sál byl pný narvaný lidí, takže pochybuju, že na nás nějak moc prodělali. Kvalita fotek není zrovna nejlepší, ale aspoň pro představu.

Water park v Connecticutu a relax v NYC

5. srpna 2014 v 2:49
Před více než 2 týdny jsem s holkama měla vyrazit na víkend k Niagárským vodopádům a také do Toronta. Ubytování v Kanadě bylo zarezervované, zaplacené lístky na loď k vodopádům a už nám zbývalo jen půjčit si auto. Jaké překvapení, že nám ho nepůjčili! Vítejte v Americe.. U první společnosti prý nemůžeme platit debetní kartou (nechápu teda, proč můžeme provést online rezervaci a oni nám pak na místě oznámí tohle..!) a v další půjčovně naše karta pro změnu nesplňovala kreditní scóre, které dokazuje, že jste ověřený zákazník. No nasrali nás do běla! Pokud si chcete půjčit auto v New Yorku, musíte mít jedině americký řidičák a nebo kreditku což ani jedna z nás nemá. Takže asi tak.

Nechtěly jsme ale marnit víkend doma, tak jsme alespoň v sobotu vyrazily do NYC najít dům Carrie Bradshaw ze Sexu ve městě a také dům z Přátel. Poté jsme vzaly loď a jely se podívat na Staten Island. Je to jedna z částí NYC, ale moc mě to tam neuchvátilo. Prošly jsme se alespoň po promenádě s výhledem na město a udělaly desítky šílených fotek, haha. Zasloužený relax před doslova vyčerpávající nedělí.

Když jsem totiž vystupovala z vlaku na Grand Central, tak jsem si náhodou všimla plakátu nějakého vodního parku v Connecticutu. Rodina mi ten den půjčila auto, takže jsme mohly vyrazit. Je tam přírodní jezero, kde je několik vodních aktivit jako zip lines, lezení po skále, kdy se následně spustíte opět do vody, skoky ze skály, kajaky a další. No večer jsme byly totálně mrtvé po tom všem, co jsme zkusily a padla jsem do postele za vlast. Další dva dny jsem cítila ještě každý sval v těle. Jinak téměř všude tu platím kartou, takže hotovost u sebe často nemívám, ale zrovna ten den by se hodila. Alespoň bych si něco koupila k jídlu a ne tam celé odpoledne hladověla. :D Aspoň víme pro příště!

Předminulý víkend byla v Central Parku water fight, na kterou jsme chtěly jít. Kamarádka byla vybavená plavkama a vodní pistolí, haha. Nakonec jsme si sedly k nejslavnější fontáně a sledovaly taneční vystoupení několika kluků. O kousek dále jsme náhodou narazily na koncert, takže na vodní bitvu jsme ani nedošly. Zakončily jsme to lanovkou na Roosevelt Island, kde jsme si akorát sedly do Starbucks a prokecaly hodiny. Prostě relax. Joo, mále bych zapomněla. Když jsme procházely Times Square, narazily jsme na kluka, který dával objetí zdarma, haha. No neváhaly jsme a šly jsme do toho! Tyhle šílenosti dělají Ameriku Amerikou a já to tady prostě miluju! Na neděli jsme alespoň vymyslely kino ve White Plains. Zrovna dávají nový film s Cameron Diaz, Sex Tape. The Other Woman se mi líbilo více. Konec tak trochu přehnaný, jak jinak. Ale nebylo to špatné a můžu ho doporučit dále. :)