Zion National Park

30. září 2014 v 5:10
Když to teď zpětně všechno sepisuju, tak nechápu, jak je možné, že jsme za pouhý jeden den toho tolik stihly! Lake Powell, Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Bryce Canyon a večer jsme se ještě ubytovaly v Zion National Park. Na druhou stranu to bylo všechno relativně blízko u sebe. :)

Našly jsme tam místo, kde se dalo přes noc kempovat a tak jsme postavily stan a jely na večeři. Venku byla teda dost zima, takže představa noci strávené v autě či ve stanu byla všelijaká. No ale měly jsme opět kliku, když jsme se šly osprchovat a v té stejné budově našly i několik gaučů, takže mě bylo jasné, že odsud se už nehnu, haha. Sice to nebyl moc příjemný pocit, že je všude odemčeno a kdykoliv tam někdo mohl vlézt, ale hlavně jsme byly v teple.

Brzo ráno jsme vyrazily do Zionu, který už byl za rohem. Po cestě do parku se nám tam procházely kozy po silnici, jak můžete vidět na fotkách, ale jinak se nic zvláštního nestalo. :D Opět jsme zaparkovaly a vzaly autobus, který nás odvezl úplně nahoru, kde vedla stezka. Tu jsme si prošly tam i zpátky, všude bylo plno lidí a tak jsme věčně musely někomu uhýbat. Ale park sám o sobě byl nádherný! Určitě by stálo za to zůstat tam déle a více ho prozkoumat. My jsme ale musely hnát zpátky a navíc už jsme byly všechny natěšené do Vegaaas!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.