Říjen 2014

Atlantic City

30. října 2014 v 4:47
Sotva jsem přijela z dovolené na západě, tak jsem si opět zabalila svých pět švestek a vyrazila s holkama oslavit mé narozeniny do Atlantic City. Počasí nám vyšlo perfektně. Když jsme přijížděly, tak jsem si na chvíli připadala jako zpátky ve Vegas.

Na místo jsme dorazily už v poledne, ale ještě asi další 2 hodiny jsme čekaly na kamarádku z Brazílie, která jela z Baltimore. Nakonec jsme se přece jen dočkaly a šly jsme si hodit věci do hostelu. Pokoje se nedaly zamknout, což je asi nějaká převratná novinka. A důvěřujte někomu koho znáte 5 minut, že tam nikdo nevleze. Ubytování bylo jen pár minut od Boardwalk, kde už byla pláž a oceán.

Daly jsme si večeři a poté jsme došly až k hotelu Trump Taj Mahal, kde nás zastavilo pár lidí, od kterých jsme dostaly pozvání asi na 3 různá místa na večer. No když jsme se na to podívaly, bylo nám taky hned jasné, kam jdeme!

Takže jsem od holek k narozeninám dostala pánský striptýz, haha! Bylo to naprosto boží a všechny jsme si ten večer skvěle užily. Jak by taky ne. :)

V neděli jsme si ještě ve čtyřech zašly na snídani, nakoupily pár suvenýrů a poté se Fabiana od nás odpojila a jela už napřed do NY. My měly hrdinky zarezervované lístky až na pondělní noc, přesněji asi na 2 ráno. No samozřejmě jsme byly po víkendu totálně mrtvé a představa čekání na autobus až do noci nás doháněla docela k šílenství. Naštěstí byla možnost jet dříve, tedy už v 9 večer. Já s Markét spalené od válení se na pláži bez opalováku. Vždyť ono to přece už na konci srpna neopaluje. :D Nemohly jsme odjet aniž bychom se nezašly podívat do hotelu Tropicana. Ten hotel mě docela dostal, jelikož takový luxus jen tak každý den nevidíte. Každopádně se náš výlet chýlil ke konci a my se večer vracely směr New York City.

San Francisco

12. října 2014 v 8:40
V pátek večer jsme dorazily do San Francisca, vyklidily jsme auto a jely ho vrátit na letiště. Přece jen se tam dá pohybovat veřejnou dopravou a nemusíte marně hledat parkování v centru. Na poslední chvíli nám krachlo ubytování a tak jsem kontaktovala kamarádku, která se mnou před rokem přiletěla a naštěstí jsme u ní mohly zůstat. Ráno nás zase autem vyhodila v SF.

Na desátou jsme měly zamluvenou loď na Alcatraz. Tu jsme nějak nestihly a jely až další. Nikdy předtím jsem ve vězení ještě nebyla a musím říct, že jsem to tam čekala horší a nejspíš víc depresivnější. Dostaly jsme sluchátka a poslouchaly příběh Alcatrazu. Vždycky vám to i řekne, kam zrovna máte jít. Takže si sednete třeba do jídelny a slyšíte, jak se tam vězni rvali o jídlo a kříčeli jeden na druhého. Je to jakoby se to právě dělo kolem vás a ne před desetiletími. Celá prohlídka trvá max. 2 hodiny. Určitě doporučuju! Přece jen je to nejslavnější vězení té doby.

Jakmile jsme se dostaly zpátky do města, podívaly jsme se na Union Square, kde najdete ty slavná srdce. Myslela jsem, že je tam pouze jedno, ale jsou na každé rohu. Odtamtud jsme vzaly historickou tramvaj aneb cable cab za asi 7 dolarů! Stály jsme na jedné straně tramvaje a kdykoliv kolem nás projížděla další, myslela jsem, že budu sražená dolů. :D Také jsem předpokládala, že na ni kdykoliv můžete naskočit, ale omyl! Musíte stát ve frontě a ne vždy se vlezete hned na tu první, protože jsou fakt přeplněné. Vyskočily jsme u snad nejklikatější ulice a sešly ji dolů. Řídit tam musí být fakt sranda.

Golden Gate Bridge jsme si nechaly až na konec dne. Neměly jsme bohužel čas jít až přímo k němu, ale i tak ten pohled na něj byl úžasný! Večer už nás jen čekala docela šílená cesta na letiště. Nechtěla bych tam jet ani za nic sama, protože jsme se občas vyskytly v částech města, kde to nevypadlo úplně bezpečně. Na letišti jsme přespaly do rána a hodinu po sobě nám to pak letělo. V letadle jsme se pak dozvěděla, že jsem prospala zemětřesení, které se to ráno odehrálo severně od San Francisca. Stane se, že jo. :D

Death Valley NP, Sequioa NP and Yosemite

7. října 2014 v 1:43
Musím říct, že Death Valley National Park jsme docela zazdily a to tím stylem, že já jsem vyspávala v autě z Vegas až tam. Když jsme tam přijely, tak mě jen holky vzbudily, že jdeme udělat ven fotku. Takže náš čekal teplotní šok v podobě 40 stupňů, možná více. Každopádně nám ostatní říkali, že jsme to ještě docela vychytaly a nebylo to ten den nejhorší. I přesto jsme zase rychle sedly do auta a pokračovaly dále do Sequioa National Park. Celý den jsme byly zavřené v autě, venku vedro k padnutí. No trochu jsme zalitovaly, že jsme raději nezůstaly přes den válet se u bazénu ve Vegas a teprve později odpoledne nevyrazily na cestu. :D

Do parku jsme dorazily ještě za světla. GPS nás pro změnu táhla další 2 hodiny nahoru klikatou a úzkou cestou. Víc beznadějněji než v tyhle chvíle jsem se ještě necítila. :D Vypadalo to, že cesta nebude mít nikdy konec. Naštěstí jsme dorazily k chatám a tam nám místní řekli, že když pojedeme ještě dál, tak tam můžeme přenocovat. Předtím, než jsme šly spát, jsme musely přenést všechno jídlo a kosmetiku do speciálních skříní, které byly umístěny venku, aby to mědvědi nevyčmuchali. Takže naše noc vypadala tak, že jsme ve čtyřech spaly v autě, bez signálu, venku bylo 10 stupňů a kolem nás ještě medvědi. Prostě dobrodružství jak má být. :D

Ráno jsme tedy jely další 2 hodiny zase dolů a tentokrát našly ten správný vchod do parku, wohoo! Zastavily jsme se jen na chvíli vyfotit se s největšími stromy na světě. Díky zajížďce někam do hor jsme se bohužel nemohly zdržet déle, škoda.

Předposlední zastávkou byly Yosemity, kde se mi líbilo asi nejvíce. Opravdu krásný park, nádherná příroda kolem, hory, řeka a někde je tam snad i vodopád, který teda bývá většinou v srpnu vyschnutý. Je to jedno z dalších míst, kam se ještě ráda vrátila. Opět jsme se jen zastavily v suvenýrech a jely dál. Poslední zastávka bylo San Francisco!

Las Vegas

6. října 2014 v 7:04
Ve středu odpoledne jsme konečně dorazily zpátky do civilizace a to do Las Vegas! Ubytovaly jsme se v našem hotelu aneb luxusní pyramidě přímo na Stripu a hned vyrazily si to tam obhlédnout. Je to tam opravdu šílené! Nevíte ani, kam se dříve dívat nebo co nejprve fotit. Na jednom místě je Socha Svobody, Eiffelova věž, horská dráha, Brooklyn Bridge, London Eye a mnoho dalších atrakcí.

Omrkly jsme pár hotelů a také fontánovou show. To je opravdu něco neuvěřitelného! Vždycky pustili nějakou píseň a do toho ta hudba tryskala do rytmu, když to řeknu takhle blbě. :D Pak jsme se tam byly podívat i v noci, tak to bylo ještě krásnější. Zahrály jsme si i automaty v hotelu Monte Carlo. Vyhrála jsem pár centů, tak jsem si nechala alespoň vyjet ten voucher, haha. Podívaly jsme se k nápisu "Welcome to Fabulous Las Vegas", kde akorát před náma někdo dělal Bucket Challenge, takže na fotce je všude led po zemi. :D Na večer jsme ještě rychle skočily k bazénu a pak už se odebraly na pokoj, přichystat se na párty! Ta byla přímo v hotelu, takže jsme nemusely daleko. Bylo tam plno lidí, až moc bych řekla. Pak jsme se ale dostaly do VIP zóny, tak to bylo skvělé. No ranní vstávání bylo dost krušné. :D

Na víkend je to tam bych řekla dostačující. Nedokážu si představit strávit tam třeba rok, jak už jsme slyšela o pár au pairkách, které tam bydlí. Párty, spánek, válení u bazénu a koktejly. Ale ty 2 dny bych to asi vydržela maximálně a pak se začala hodně rychle nudit. :D Vážně tam jinak není co dělat. Všude kolem je jen poušť a široko daleko nic. Každopádně, když bude ještě ta možnost vrátit se, nebudu proti tomu nic namítat, haha.