Atlantic City

30. října 2014 v 4:47
Sotva jsem přijela z dovolené na západě, tak jsem si opět zabalila svých pět švestek a vyrazila s holkama oslavit mé narozeniny do Atlantic City. Počasí nám vyšlo perfektně. Když jsme přijížděly, tak jsem si na chvíli připadala jako zpátky ve Vegas.

Na místo jsme dorazily už v poledne, ale ještě asi další 2 hodiny jsme čekaly na kamarádku z Brazílie, která jela z Baltimore. Nakonec jsme se přece jen dočkaly a šly jsme si hodit věci do hostelu. Pokoje se nedaly zamknout, což je asi nějaká převratná novinka. A důvěřujte někomu koho znáte 5 minut, že tam nikdo nevleze. Ubytování bylo jen pár minut od Boardwalk, kde už byla pláž a oceán.

Daly jsme si večeři a poté jsme došly až k hotelu Trump Taj Mahal, kde nás zastavilo pár lidí, od kterých jsme dostaly pozvání asi na 3 různá místa na večer. No když jsme se na to podívaly, bylo nám taky hned jasné, kam jdeme!

Takže jsem od holek k narozeninám dostala pánský striptýz, haha! Bylo to naprosto boží a všechny jsme si ten večer skvěle užily. Jak by taky ne. :)

V neděli jsme si ještě ve čtyřech zašly na snídani, nakoupily pár suvenýrů a poté se Fabiana od nás odpojila a jela už napřed do NY. My měly hrdinky zarezervované lístky až na pondělní noc, přesněji asi na 2 ráno. No samozřejmě jsme byly po víkendu totálně mrtvé a představa čekání na autobus až do noci nás doháněla docela k šílenství. Naštěstí byla možnost jet dříve, tedy už v 9 večer. Já s Markét spalené od válení se na pláži bez opalováku. Vždyť ono to přece už na konci srpna neopaluje. :D Nemohly jsme odjet aniž bychom se nezašly podívat do hotelu Tropicana. Ten hotel mě docela dostal, jelikož takový luxus jen tak každý den nevidíte. Každopádně se náš výlet chýlil ke konci a my se večer vracely směr New York City.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.