San Francisco

12. října 2014 v 8:40
V pátek večer jsme dorazily do San Francisca, vyklidily jsme auto a jely ho vrátit na letiště. Přece jen se tam dá pohybovat veřejnou dopravou a nemusíte marně hledat parkování v centru. Na poslední chvíli nám krachlo ubytování a tak jsem kontaktovala kamarádku, která se mnou před rokem přiletěla a naštěstí jsme u ní mohly zůstat. Ráno nás zase autem vyhodila v SF.

Na desátou jsme měly zamluvenou loď na Alcatraz. Tu jsme nějak nestihly a jely až další. Nikdy předtím jsem ve vězení ještě nebyla a musím říct, že jsem to tam čekala horší a nejspíš víc depresivnější. Dostaly jsme sluchátka a poslouchaly příběh Alcatrazu. Vždycky vám to i řekne, kam zrovna máte jít. Takže si sednete třeba do jídelny a slyšíte, jak se tam vězni rvali o jídlo a kříčeli jeden na druhého. Je to jakoby se to právě dělo kolem vás a ne před desetiletími. Celá prohlídka trvá max. 2 hodiny. Určitě doporučuju! Přece jen je to nejslavnější vězení té doby.

Jakmile jsme se dostaly zpátky do města, podívaly jsme se na Union Square, kde najdete ty slavná srdce. Myslela jsem, že je tam pouze jedno, ale jsou na každé rohu. Odtamtud jsme vzaly historickou tramvaj aneb cable cab za asi 7 dolarů! Stály jsme na jedné straně tramvaje a kdykoliv kolem nás projížděla další, myslela jsem, že budu sražená dolů. :D Také jsem předpokládala, že na ni kdykoliv můžete naskočit, ale omyl! Musíte stát ve frontě a ne vždy se vlezete hned na tu první, protože jsou fakt přeplněné. Vyskočily jsme u snad nejklikatější ulice a sešly ji dolů. Řídit tam musí být fakt sranda.

Golden Gate Bridge jsme si nechaly až na konec dne. Neměly jsme bohužel čas jít až přímo k němu, ale i tak ten pohled na něj byl úžasný! Večer už nás jen čekala docela šílená cesta na letiště. Nechtěla bych tam jet ani za nic sama, protože jsme se občas vyskytly v částech města, kde to nevypadlo úplně bezpečně. Na letišti jsme přespaly do rána a hodinu po sobě nám to pak letělo. V letadle jsme se pak dozvěděla, že jsem prospala zemětřesení, které se to ráno odehrálo severně od San Francisca. Stane se, že jo. :D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.