San Diego

10. dubna 2015 v 16:22
Už to jsou 3 týdny, co jsem odlétala na víkend do San Diega v Californii. Jelikož jsem nesehnala parťáka, který byl letěl se mnou z Colorada, tak jsem se alespoň domluvila s Pájou, která tam žije, že se v sobotu sejdeme a ukáže mi místní turistické atrakce. Možná už jsme to tady zmiňovala dříve, ale tehdy, když jsem jela s holkama road trip po západě, tak jsem tohle místo navštívit nestihla a proto jsem se vrátila teď.

Přiletěla jsem k večeru, takže jsem se jen stihla ubytovat v hostelu a zalehnout. Vlastně předtím jsem se ještě musela s prominutím srát s esejema do školy, ale o tom až příště. Kdyby jste náhodou někdo potřeboval tip na hostel, tak se klidně ozvěte. Tenhle bylo opravdu cool! Tady je pár fotek.

V sobotu ráno jsem došla Páje naproti na zastávku. Utíkaly jsme pro rychlý kafe a pak hned zpátky na tramvaj, kterou jsme se dostaly do Balboa Parku. Jsou tam takové malé domky a každý z nich je určen nějakému státu ve světě. Šly jsme se podívat do česko-slovenského, který vypadal, že je snad jako jediný otevřený i v sobotu. Měli tam tradiční kroje, mapy, dřevěné dekorace, vánoční ozdoby apod. V některých místech parku to zase vypadá jako v džungli. Kolem vás jsou všude palmy a vy se jen tak uprostřed procházíte po mostě. Dále je tam botanická zahrada, čínská zahrada a mnoho dalšího. Hlavně se mi líbila zdejší architektura. Opravdu krásné místo pro odpočinek. Dokonce jsem si tam nechala namalovat svůj portrét. Jeden už mám z New Yorku.

Poté následovala městská část Little Italy, která byla kousek od mého hostelu. Pokud zavítáte do San Diega, tak by jste tohle místo určitě neměli vynechat. Daly jsme si tam pravý italský oběd. Sice trošku dražší, ale vynikající! Pak jsme se doslova odkutálely k přístavu, kde jsme si zaplatily vstup do námořního muzea. Zahrnuje to prohlídku jednu z nějvětších sbírek historických námořních lodí v Americe. Můžete se tam procházet, jak se vám zachce a zakončit to třeba prohlídkou ponorky, která je hned vedle. Upřímně, ponorky nejsou mé nejoblíbenější. Už dříve jsem v jedné byla a to v Connecticutu. Na mě je tam opravdu málo místa a kdyby mě tam někdo snad zavřel, tak umřu na panický záchvat klaustrofobie. Ale pokud je ta příležitost, tak tam stejně vždycky vlezu. :D

Odtamtud jsme se prošly kolem přístavu až do Seaport Village. Kousek odtud jsme se stavily v hotelu, kde jsme vyjely tuším do 25. patra a dostalo se nám neuvěřitelného výhledu na San Diego. Pak jsem nakoupila pár suvenýrů a po cestě jsem viděla chlápka obklopeného papoušky. Lidé mu vždy dali pár dolarů a on jim posadil papouška na rameno, aby se s ním mohli vyfotit. Takže jsem do toho šla taky. Na rameno mi dal toho největšího, kterého tam měl a Pája mi udělala fotku. :) V blízkosti je také známá líbající se dvojice a další atrakce. Při západu slunce jsme se zastavily ještě na jedné vyhlídce, kde nás až moc ochotně chtěl vyfotit nějaký chlap. Jsem čekala, že mi s tím telefonem zdrhne. :D Pacific Beach už jsme bohužel nestíhaly, takže jsme došly pěšky do nedalekého downtownu. Snad hodinu jsme tam chodily vyhladovělý a hledaly, kde bysme si daly večeři. Pokud mám hlad, tak se mnou opravdu není řeč. :D S Pájou jsem se už poté musela rozloučit a mazala jsem zpátky na hostel.

V neděli mě čekalo splnění dalšího snu z mého Wish Listu, který mám zveřejněný i tady na blogu - SeaWorld! Během týdne jsem si koupila vstupenku, která mě sice stála docela dost peněz, ale jsem ráda, že jsem tam byla. Zážitek opravdu k nezaplacení. Viděla jsem show s delfíny, s kosatkami a taky s tuleni. Doufám, že se tomu říká v češtině tuleň, nejsem si úplně jistá. :D Opravdu mi to vzalo dech a při show s delfíny mi až tekly slzy. To se nedá popsat slovy, jak úžasné to bylo. Také tam mají lední medvědy, velryby, žraloky, želvy a další zvířata. Hlavně jsem si do té doby myslela, že ty zvířata jsou tam doslova pro zábavu lidem, ale většina z nich je zachráněna a po uzdravení putují zpátky do volné přírody. Tenhle zážitek určitě doporučuju, Byl to jako návrat do dětství. Jelikož jsem tam strávila více než 6 hodin a to jsem si myslela, že 3-4 hodiny budou stačit, tak jsem se rovnou odebrala na hostel a následně na letiště.

Byl to nezapomeutelný víkend a ještě jednou děkuju mé sobotní průvodkyni, protože bez ní by to nebylo ono! Doufám, že se vám fotky budou líbit! :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.