Welcome aboard! Fun day on Carnival Breeze!

15. července 2015 v 3:52
Už když jsme přijížděli k lodi, tak mě zachvátil ten vzrušující pocit. Lodě jsou pro mě něco jako letadla, prostě fascinující. Ať už velikostí, výškou, délkou a nebo tím, jak se dokážou udržet na hladině. Venku jsme si chvilku počkaly než nás zbavily kufrů a když už jsme u toho, tak se přiznám, že kdykoliv se musím vzdát svého kufru, tak se jen modlím, aby se zase brzy vrátil ke mě zpátky a nezatoulal se někde. Snad nějaká fobie či co. :D Před odletem jsem zkoušela vytisknout potřebné papíry k plavbě, ale marně. Systém se rozhodl, že prostě fungovat nebude. Paní mi ale řekla, že nám se vším pomůžou uvnitř. Vypadá to jako kontrola na letišti. Chodíte jako mimoň pořád zleva doprava mezi těmi oddělujícími pásy až než se dostanete k někomu na řadu. Zkontrolavali nám dokumenty a následně jsme prošly kontrolou. Po dalším čekání v řade jsme už dostaly naše karty od pokojů a pádily na palubu!

Jakmile jsme našly a omrkly pokoj, tak jsme si daly menšího šlofíka. Než jsme zjistily, že máme puštěnou klimatizaci na plné pecky, tak jsem se přikryla alespoň plážovou osuškou. :D Na to, jak se rozsvěcují světla jsme taky přišly až po pár hodinách až když jsem se někoho zeptala. A já už jsem si myslela, že za ty skoro 2 roky jsem se zcivilizovala. :D Chtěla jsem si dát sprchu ještě před večeří, která byla v 6, ale kufry nám přišly až později. Prošly jsme si alespoň předtím ještě loď, která teda byla ještě o hodně větší než ta, na které jsem byla minule. Najdete tam snad všechno na co si vzpomenete! Divadlo, venkovní kino, posilovnu, masáže, spa, kluby, restaurace, bary, tobogány, minigolf, lanové centrum, obchody a mnoho dalšího. Až neuvěřitelné, co se na jednu loď vejde! Ani by jste neřekli, že se tam vejde až přes 5.000 lidí což myslím hosty a posádku dohromady.

Dalším důvodem proč jsem se tolik těšila zpátky na Carnival bylo samozřejmě jídlo! A kdo už tuhle dovolenou zažil, tak dobře ví, o čem mluvím. Čas večeře jsem zvolila na 6 a myslím, že jsem dobře udělala, protože první večer jsme tam strávily skoro 2 hodiny. Ne že by mi to vadilo. Prostředí je příjemné a naši číšníci byli skvělí! Jídlo si vybíráte z menu, které je každý večer obměněné a skládá se z předkrmu, hlavního chodu a dezertu. Hladem jsme rozhodně netrpěly. :) Nebo teda mé spalování bylo na lodi nějak rychlejší než normálně, takže jsem měla hlad co chvíli. :D Považuju za úspěch, že jsem tam nepřibrala ani deko a to jsem byla v posilovně jen 2x! :D Možná přece jen bude něco na pravidelném stravování, hmm.

Dala jsem si smažené kalamáry, vegetariánské lazaně (nejsem vegetarián, jen mě zaujaly :D) a dezert chocolate melting cake nebo-li teplý čokoládový koláč, který je vevnitř tekutý a podává se se zmrzlinou. Nejvější mňamka! Měla bych si najít recept. Tady můžete vidět, jak dobře jsem se celý týden měla. :D

Po večeři jsme už v pokoji našly kufry, takže jsme konečně mohly provést nějakou tu hygienu. Na pokoji jsme měly 2 koupelny, takže žádné hádání se. :D Každý večer také chodí pokojová služba a chystají vám postel na noc což zahrnuje i to, že vám z ručníku poskládají nějaké zvíře a vždy jsme i dostaly program na druhý den. Co, kdy a kde se děje na lodi apod. Vypadalo to asi tak, že po každé večeři jsme přišly na pokoj, vyfotily jsme si ručníkové zvíře s programem, o který jsem se následně div nepopraly. Většinou ta poražená četla nahlas program na tentýž večer a ta druhá na zítřejší den. V závěru jsme si já i Simča dobře pokecaly s vlastním papírem. :D

Ten večer jsme šly do divadla, kde jsme akorát viděly konec binga a poté následovalo zahajovací představení. Do postele jsme se odebraly docela brzo, protože jsme byly dost unavené po celém dni. Hlavně v těch postelích se vám spí jako miminu. :)

V pondělí nás čekal zábavný den na lodi. Každé ráno nás budil Rev Dr. E nebo-li Eversen Bevelle tímto songem. Vstaly jsme docela brzy a šly na snídani. Ty jsou formou švédských stolů a najdete tam všechno, na co si vzpomenete a i to na co si nevzpomenete. V 8 už jsme měly zabrané lehátka a slunily jsme se až do půl 4 odpoledne, samozřejmě s přestávkou na oběd. Během dne se muziky ujal DJ JBlendz a po obědě se nám pár lidí, kteří pracují pro Carnival postarali o zábavu mezi nimi opět Rev Dr. E a Orlando, který pochází z Jamajky a který jen tak mimochodem docela upoutal mou pozornost, haha. :D Vždycky ukázali lidem nějaké kroky, oni to jednou či dvakrát zopakovali a pak už se to tančilo na hudbu. Dobrá nálada nás taky strhla a šly jsme se k nim přidat. Fakt jsem si to užívala. Tady je odkaz na video, jak tyhle dny na palubě vypadaly. Poté se i vyhlašoval nejvíc sexy chlap na palubě. Joo, byla to super podívaná. :D

Když už jsme toho slunění měly dost, tak jsme se šly převléct do sportovního a mazaly do fitka. Zaběhala jsem si na páse a hned jsem se cítila líp. Pak už nezbývalo než se nachystat na večeři, která se nesla v elegantním duchu. Miluju těstoviny, takže po lazaních to u mě nečekaně vyhrály špagety a pak čokoládový dezert. Po večeři jsme se šly mrknout na fotky, které jsou na lodi vystaveny a vy si je můžete koupit. Jedna fotka za 13 dolarů.. Některé se opravdu povedly, jiné vůbec a mohly jsme je zahodit do speciálního boxu pro zkažené fotografie a jiné fotky jsme pro jistotu nenašly vůbec. Říkaly jsme, že jsme se někomu asi natolik líbily a koupil si nás. :D

V 10 večer jsme si v šatičkách a botách na podpatku šly lehnout na lehátko a koukaly na film Hvězdy nám nepřály. K tomu máte k dispozici deku nebo i popcorn. Film už jsem párkrát předtím viděla a hodnotím určitě pozitivně. Prostě slaďárna a romantika přímo pod hvězdami. :)

Další den už nás čekala Jamajka! :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Barbora Barbora | Web | 16. července 2015 v 3:12 | Reagovat

S tím letadlem a lodí to mám úplně stejně! Něco neuvěřitelného a něco, co miluju :)
Já na takové lodi nikdy nebyla, ale když to tak vidím... Sakra, já ti závidím! Jinak Hvězdy nám nepřely také hodnotím kladně. S rozdílem, že já na ně koukala doma v posteli neupravená a sama :D

Užívej,

Tvá B.

2 Barbora Barbora | Web | 16. července 2015 v 3:13 | Reagovat

[1]: nepřály samozřejmě :D

3 Denisa Denisa | E-mail | 16. července 2015 v 3:40 | Reagovat

[1]: Tak já doufám, ať ti to taky brzo vyjde a na nějakou takovou loď se podíváš. :)

Takhle taky koukám na většinu filmů. :D Jinak já jsem ten film viděla poprvé v kině ještě v New Yorku a v tom nejlepším jsem musela odejít doplatit parkování. :D

4 Robertnoila Robertnoila | E-mail | Web | Pondělí v 21:14 | Reagovat

Jako dawniej byl fakt <a href="http://sylwetka-arnolda.pl/more.html">dieta na mase</a> ? Co papla terapeuci ? Ja medytuje, iz dodatkowo oczywiscie wymagasz lapie utwardzac a wymagasz ukladac slabsze konwersatoria. Np pompki na kolanach, przybywania sposród gumami doceniaj australijskie.

Reorganizacja w konwersatoriach winna byc duza, zeby rozbudzac niepodobne projekty, chociaz poprzez oczywisty aura. Przetrwaj potem do kadencje niezlomnosci oraz nasladuj taki krag.

Popularnie jednakowoz zamówienie duze obok ektomorfików istnieje wlasciwie podniosle, ze oddanie precyzyjnie porcje preznosci przy dotacji cukrów spowalnia sie niemalze straszliwe. Z doplata przybywaja dzicze, które <a href="http://sylwetka-arnolda.pl/more.html">budowanie masy miesniowej</a> sa ponad dwa sztychy solidniejsza tresciwosc nizeli <a href="http://sylwetka-arnolda.pl/more.html">budowanie masy miesniowej</a> inne dwa makroskladniki pozywne. Implikuje totez, ze do pokarmów o laczyc oliwe z oliwek, zignoruj lniany, orzechy, awokado, maslo zóltobrazowe jednakowoz sznycle siemie lniane. Tedy lecz jakosc stanowi równa wzorem w splocie weglowodanów zawilych - nie twórz dodac sensowna liczba liczbowa. Z wiarygodnoscia niemniej wladcza rzec, ze populacji winien zoczyc sie w wszystkim obiadu, nadto ulamkiem wspólczesnego potreningowego, budujacego na cukrach wiejskich.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.