Cozumel, Mexico

4. srpna 2015 v 1:45
Třetí a poslední zastávkou bylo tentokrát Mexiko! Loď měla připlout až na 10 hodinu ranní, takže původní plán byl zajít si ještě předtím do fitka, ale nakonec jsem dala raději přednost spánku. Jak jinak! Po snídani jsme se odebraly do spodní části lodě, kde už nás čekala řada, abychom se dostaly ven.

Ještě doma jsem zjišťovala, co bychom mohly na ostrově navštívit a hodně mě zaujaly mayské ruiny. Takže jsme našly člověka, který nám nabídl nejpříznivější cenu a vyrazily jsme. Byly jsme opět jen my dvě a řidič. Cesta trvala docela dlouho a my tudíž měly možnost alespoň z auta zahlédnout, jak se žije v Mexiku. Je to tedy o trošku víc modernější než na Jamajce, ale určitě ne až tak na co my jsme zvyklí. Vypadalo to ale přesně tak, jak sem si představovala. Upřímně žít bych tam nechtěla už kvůli počasí. To vedro bylo i na mě moc a to jsem typ člověka, co miluje léto. Jedna paní, s kterou jsem se dala do řeči mi řekla, že je tak možná 27 stupňů. Haha, dobrý vtip madam! Pohádky vyprávějte někomu jinému, protože pro nás to bylo minimálně 50!

Ale zpátky k ruinám. Vybraly jsme si ty menší, které byly blíž k přístavu. Taxikář nám řekl, že nás počká na parkovišti, že je to maximálně na hodinu. Za bránou bylo pár stánků se suvenýry a všichni nás typicky lákali dovnitř. Doporučili nám ať se nastříkáme repelentem jinak nás ta haveť tam doslova sežere. Paní nám nabízela repelent za 12 dolarů anebo nastříkání za dolar. Takže nás postříkala tím sajrajtem, kterým se jí i podařilo zničit mé tílko a dělalo mi to tak trochu fleky na rukách.. No lepší než se pak být celá doštípaná. Opět to vypadalo trochu jako v pralese, byl tam i stínek, ale horko pořád šílené. Doslova jsme básnily o tom až si dáme sprchu na lodi. Za necelou hodinku jsme to měly projité, tak jsem si šla na památku koupit alespoň magnet a fotku, kterou nám dali do krásného rámečku. Obojí se nám podařilo usmlouvat za nižší cenu. Takhle se nakupuje. :D Venku už čekalo plno lidí na prohlídku ruin a my akorát odcházely, takže se nám podařil vychytat skvělý čas. Taxikář nás odvezl zpátky do přístavu a my šly tradičně zase jíst na loď. :D

Po obědě jsme se chtěly vypláznout někam na pláž, ale zároveň jsme nechtěly platit plno peněz za odvoz. Přece jen ty peníze na dovolené letí pryč ani nevíte jak. Dopravily jsme se na tu nejbližší, ale úplně nejlepší rozhodnutí to nebylo, protože pláž byla útesová. Ve vodě jsme marně plavaly proti proudu, který nás táhl někam do háje. :D Takže jsem to brzo vzdala a šla se smažit na lehátko. Slunce opravdu spalovalo než opalovalo, takže to jsme taky dlouho nevydržely. Dost lidí tam šnorchlovalo což muselo být skvělý, protože voda tam byla průzračná až na to, že kdybych jednou tu hlavu dala pod vodu, tak se za chvíli ocitnu o 5 mílí dál při takovém proudu anebo dostanu jednu o skálu. :D

Taxi nás odvezlo zase zpátky a my jsme ještě měly čas se podívat po všech těch krámcích. Koupila jsem pár suvenýrů, nafotila ještě desítky fotek a mazaly zpátky na loď se zchladit. V letácích od Carnivalu nám na každé zastávce doporučovali obléct si dlouhé nohavice a rukávy.. Tak jsou padlí na hlavu? Já měla pocit, že budu chodit zásadně v plavkách a ne tak ještě navlečená jak medvěd.

Tu noc byla v plánu párty na horní palubě, jelikož jak už jsem psala tu minulou jsme zaspaly. Začínalo to latinskými tanci a já samozřejmě z toho nic neumím, tak jsem chvilku uvažovala o tom, že zmizím. Jsem ráda, že sem to neudělala, protože pak se toho ujal DJ s Eversnem, Orlandem a o zábavu bylo postaráno. DJ ještě i na mě ukazoval jako, že mám super šaty, haha. Fakt to byla sranda! Když skončilo tohle, tak jsme si zašly jen rychle na pokoj s tím, že ještě půjdeme do klubu. Před pokojem jsme potkaly partu lidí, tak jsme se přidaly. Byli tak nějak v naše věku, ale vzhledově vypadali jako děti. :D Nebyla to už taková pecka, ale zatancovaly jsme a hlavně tam byl můj oblíbený organizátor zábavy, haha. :D

A z toho klubu mám ještě jednu povedenou story. Když jsme tam tak tančili, tak jsem si všimla, že po mě pořád kouká nějaký chlápek (mohlo mu být tak 40). Když jsme odcházely, tak šel samozřejmě za náma. Zapluly jsme raději na pokoj s tím, že já jsem ještě potřebovala zajít na třetí patro a zjistit svůj kredit na lodní kartě. Otevřu dveře pokoje a kouknu doprava a tam zase ON! Rychle jsem zaplula do výtahu a když jsem šla zpátky, tak už tam nebyl Uuf. V sobotu večer si takhle nastupuju do letadla a bavím se s jedním chlápkem o našich dovolených, když už jdu takhle uličkou ke svému sedadlu a najednou na mě někdo začne ukazovat a mluvit. Hey, ty jsi teď byla na lodi od Carnivalu, že? No musím vám říkat kdo to byl?! Myslím, že ne! Co jsem proboha komu udělala. :D

A pátek už byl náš poslední den na lodi. Opět jsem se vyplázla na lehátku v brzkých ranních hodinách a zůstala až do odpoledne. Simča to moc dlouho nevydržela, tak šla do na pokoj a do fitka. Večer jsme byly v comedy club a naposledy si zatančit v klubu. Jak mě se z té lodi opět nechtělo! Příště si kupuju plavbu alespoň na 2 týdny!

A to by asi z mé dovolené bylo všechno. Zítra (v Česku už vlastně dneska) je to měsíc, co jsem se vrátila. Utíká to! Jsem ráda, že jsem tedy konečně pro vás dokončila tyhle články. Jelikož mi i přišlo mnoho dotazů ohledně plavby, tak jsem se rozhodla, že do příště sepíšu vše co mě napadne a hodím to sem. Myslím, že to může někomu přijít užitečné. :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.